logo

Søk

Black November

Over halvparten av alle forbrukere tror at elektromateriell finnes kun i hvitt. Det er veldig mange som er interessert i design, og disse ønsker god design i hjemmet ned til minste detalj.

Nordmenn bruker mest penger på oppussing av alle i Europa. I fjor passerte vi faktisk over 70 milliarder kroner, og av dem ble rundt 40 milliarder brukt på estetikk.

Det er ingen tvil om at forbrukeren liker å ha det fint rundt seg, og vi nordmenn er over middels opptatt av å følge interiørtrendene. Fra og med denne høsten er det sort som gjelder.

Når forbrukeren har brukt store summer på å pusse opp boligen, er det trist når de i etterkant skjønner at de hadde flere muligheter å velge i som de ikke ble gjort klar over. Det å kunne velge mellom hvit, sort og aluminiumsfarvet; såkalte 'Monokrome-farger', gir oppussingen en ny dimensjon der man kan avstemme fargen på noe så dagligdags som en lysbryter/dimmer etter farvene i hjemmet. Og med ELKO Plus Option rammene er variasjonene nesten uendelig.


Gjør lysbryteren til en del av interiøret

Sorte detaljer finner veien inn i nordiske hjem fordi fargen er tidløs og stilren, og det er derfor det finnes en egen serie med sorte produkter i ELKO Plus-design, samt våre egne Bright Downlights som finnes i sort såvel som hvit og alu fargene.

Husk at forbrukeren stoler på deg, elektrikeren, til å kunne bli oppdatert på de design-muligheter som finnes for elektromateriell i hjemmet. Vi i ELKO streber etter å kunne hjelpe deg i å kunne formidle dette videre til forbrukeren. Vi har derfor satt i gang med informasjonskampanjen "Black November", for å bevisstgjøre rundt design og elektromateriell.

Kampanjen vil gå over alle ELKO sine plattformer som: ELKO Boligpartnersider, Glødmagasinet, elko.no og våre Facebooksider.

Har en god, travel høst!